Military Gear & Army Surplus Gear Blog

Life’s Unexpected Moments ” JUST WAIT FOR IT Fails Compilation “

Life’s Unexpected Moments ” JUST WAIT FOR IT Fails Compilation “


Ok ready?… Go Ooh (Sorry, sorry) Ooh oh my god Good boy. Don’t squeeze it too tight. Oh don’t – ahhhhhhh (Laughter) Cause i’m not next to you. (Screaming) *Lightning stikes* (Screaming) (Laughter) Is that a joke? Yeah. Go get in the car ladder. (Whoah!) One, two, three, go. Put your feet up, put- Ow! What if this is good? It does count. It does. Well yeah we’ll talk about that later. Wow! You Smoked it! You smoked it! What’d you do? Swung too hard man. WOW! Never seen a golf ball do that! How’d that happen? I dunno. Where’d it go? Thats the last time I let you hit my ball. *O.O* Don’t get too close to the stai- Are you kidding me right now? Here we go *Strong Wind* I got a feeling He’s not gonna make it, he’s not gonna make it, he’s not gonna make it! *Failure and Laughter* *Cheering* On behalf of everyone. The pies. This is just a smoke baby. Mkay. It doesn’t do nothing, only smoke. See? Damn that’s a lot of smo- Oh shi- *Respiratory problems* *Respiratory problems* *Respiratory problems* How low, can you go? How low, can you go? *Catastrophe* Oh my God. *Realizing mom’s not gonna like this* *Realizing your handsomeness* Here he comes. Oh! Cause its nothing. Okay, i’m sorry. Now do your wish. Okay. Ohhhhhh! Go. (Laughter) Happy birthday to you. (Laughter) Ohhhh! No dont eat it! Oh my goodness. Oh my God! (Laughter) Are you okay? One, Two, Three! (laughter) I got it on video! Countdown! Three Two One! (Laughter) Fellow, viewers at home, Nelson has a bird on the end of his driver and hes trying to get it off, but the bird doesn’t want to get off. Probably the most bizarre thing I’ve ever- oh, there he goes. There you go. Good boy! Come on lets go, come on. Hurry up. Come on, come on, come on. That is hilarious. Ye ye ye ye Betheline my gosh, chill. (Screaming) One, Two, Three, Four, Five. Do it Jess. OHHHHH! Nailed it! Hello. Hello. What’s he doing? Checkin’ us out? You checkin’ us out? He ain’t got nothing else to do. This is not cool. Here buddy. Ow! Okay, whoa, that’s enough. Yeah Yeah Yeah. Someone is helping me. I see that. (Screaming) He’s gonna die!


Reader Comments

  1. Please don't forget to subscribe to watch our next videos.

    Check out this funny one too if you have time: https://youtu.be/Vsd5LgHJY6E
    We wish you all the happiness.

  2. 2:38 tbh I really didn’t intend to pause it right there, lucky timing I guess. But has anyone wondered why this guy was filming her in the first place?

  3. tinyurl.com/SexxxDatinghotGirl79bb

    කෑම වර්ග හාන්සි පුටුවේ පෙර ඔහු පිළිතුරු දෙමින්

  4. Wow, that last girl was able to kick herself on the forehead with her heal…what's your super hero skill?

  5. Like at about 7:00 Some idiot bitch is cackling like a freshly fucked chicken because a little girl gets SERIOUSLY hit in the mouth. Is this funny to you perverts?

  6. Guess what: this was age-restricted
    Guess what: I am 18 now
    Edit: guess what: there was nothing worth the afe restriction notice

  7. comment il peut y avoir autant de vues …pour un truc aussi pourri……cela prouve bien le malaise des gens et le voyeurisme inutile et non instructif

  8. 2:35 i dont think that guy filming was doing anything dodgy. he had a camera pointing at that woman directly and it was quite low to the ground.

  9. The pies thing was realllllyyyyyy hilarious!!! I would even try this in slapstick 2019 comedy.. It would be a huge success!!! Novelty is the thing!!

  10. Que fastidio uno quiere ver los vídeos y le colocan ésas estúpidas letras grandes al frente de ellos

  11. Привет! Отличные ролики.сме-ешные ролики.любимый канал.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍. А девушка,в белом платьях,понравилась.👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍.

  12. I don’t know why people laugh after a stupid thing happened 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  13. 0.40 min.: Poor Girls; instead of posting this in the Internet, these stupid parents should fasten the swing in a safe and secure manner.

  14. 0:53 Please someone tell me how the fuck this was done! That ladder! It can't do that by itself! I see no strings, no motors, WTF?!

  15. 2:35 The only thing salvageable from the video … If you agree, give it a like 2:35 Lo único rescatable del vídeo… Si estás de acuerdo dale like

  16. turl.ca/sexdatinggirl26hot

    යන්න එම ස්ථානයේදීම කිසිදු ව්යතිරේකයක් කළ

  17. The take away I got from this video is that, birds on golf courses will attack without hesitation or without even being provoked, there's a beach out there somewhere that encounters unnatural sudden wind gusts prompting everyone to take cover and bunker down, a cat that's trying to find itself in it's reflection wondering "who am I ?", and horses are particularly helpful with sweeping when they think no one is looking.

    The lesson here is: birds are terrible, there's a beach no one should go to, cats have moments of self reflection too, and horses are productive and thoughtful. 😂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *